Zamknij
REKLAMA

Dlaczego SEO się opłaca?

18:40, 22.08.2019 | A.P
Skomentuj

W stale rozrastającej się dziedzinie marketingu internetowego wciąż wiodącą rolę odgrywa miejsce firmy w rankingach Google. Dzięki obecności na pierwszej stronie wyników wyszukiwania automatycznie zwiększa się ruch na witrynie www przedsiębiorstwa, co bezpośrednio przekłada się na większe zainteresowanie potencjalnych klientów. Trzeba mieć świadomość, iż pozycjonowanie to bardzo złożony, wieloetapowy proces. Eksperci z AFTERWEB podkreślają, że jednym z podstawowych elementów tego typu działań jest SEO – optymalizacja strony pod wymogi Google.

Roboty wyszukiwarek dokładnie skanują wszystkie strony internetowe, aby je analizować i porównywać

Indeksowanie poszczególnych serwisów w Google odbywa się za pośrednictwem specjalnych robotów-algorytmów, które w szerokim zakresie badają zawartość wszystkich podstron. Na tej podstawie ustalają, na ile dana witryna odpowiada potrzebom użytkowników wpisujących w wyszukiwarkę konkretne słowa lub dłuższe wyrażenia. Głównym zadaniem SEO jest takie dostosowanie całej strony internetowej do aktualnie obowiązujących norm jakościowych, żeby Google nie miało żadnych zastrzeżeń. Takie rzeczy jak wolne wczytywanie poszczególnych podstron, krótkie i niewiele wnoszące lub słabo związane z tematem teksty, źle ustawione parametry materiałów graficznych czy utrudniona nawigacja negatywnie wpływają na ocenę całego serwisu przez roboty. Aczkolwiek specjaliści z AFTERWEB zaznaczają, że to Search Engine Optimization stanowi punkt wyjścia do dalszej pracy nad promowaniem strony w sieci.

Dzięki kompleksowemu SEO masz 100% gwarancji, że strona Twojej firmy spełnia aktualne standardy

Wytyczne Google dla witryn www można znaleźć m.in. w oficjalnych podręcznikach dla webmasterów, publikowanych przez amerykańskiego giganta internetowego. Z pewnością warto do nich regularnie zaglądać... albo powierzyć prace nad SEO osobom, które są na bieżąco ze wszystkimi nowinkami. Z pewnością bardzo ważną sprawą dotyczącą optymalizacji strony dla wyszukiwarki okaże się jej responsywność... lub dedykowana wersja mobilna. Ze względu na to, że od kilku lat większą część ruchu w internecie generują użytkownicy smartfonów i tabletów, Google forsuje politykę „mobile first”. Te witryny, które z różnych względów na urządzeniach mobilnych nie wyświetlają się prawidłowo lub uniemożliwiają dostęp do pewnych treści, są przez wyszukiwarkę karane radykalnym obniżeniem pozycji. Dlatego takie przerobienie kodu firmowej strony internetowej, żeby była równie funkcjonalna przy wielu różnych ekranach i rozdzielczościach, należy do wyjątkowo ważnych i odpowiedzialnych zadań dla profesjonalnego SEO-wca.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© rzeczkrotoszynska.pl | Prawa zastrzeżone